Mina juklappar :P


Ett objektiv 55-200mm med solljus skydd :D ♥
Objektiv väska
Present kort på flera olika affärer
Alfapetav syrran
Massa pengar :P
En bok (Bree Taners andra liv)
Godis :P HAHA
Eclips på DVD ♥♥♥♥
Min kamera kan man säga :D ♥♥♥♥
Kamera väska
Fotobok ♥ Super bra!
Teaterbiljetter till Romeo och Julia (Måns zelmelöw och nån tjej) :P
En el tandborste!!!! HAHAHA Har alltid önskat mig en sån!! :D :D ♥ Det är mussepigg på den! :P ♥
En samsung tv 42tum :D :D :D

Det var det jag komihåg just nu som jag fick juste ett spökspel också. :P
Sen kommer jag nog få julklapp av mina kusiner och gudfar och gudmor. :D
Det var ju bara jag, mamma, pappa, Rebecca, morbror, morfar, mormor och farfar som var här.



Kommentarer
Postat av: Julia

Jag är Måns andra tjej HAHAHA :P

2010-12-25 @ 13:00:08
URL: http://knasbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0