Kört ner i diket :/

Jag gillade in gamla header jätte mycket, men det var så lite bilder i den så jag gjorde en ny. Jag bleg faktist nöjd. :) Hoppas ni tycker den är fin. I den min nya header har jag ganska mycket bilder och det var en av sakerna jag gillade bäst med den!

 Idag ska jag vara med Sarah. Hon ska åka med sin pappa hem till oss för Patrik Sarahs pappa ska dra upp våran bil ur diket med en traktor. Igår när jag, mamma, pappa och Turbo skulle åka ut en sväng så ville pront pappa åka upp för en jätte brant backe. Vi kunde inte kommma upp till slutet på backen, så vi fick backa och det gick inte alls så bra! Vi var en halv meter i från att backa in i ett träd. Jag, mamma, pappa och Turbo fick gå ända hem och det tog typ över en halv timma och sen körde mamma volvon dit och pappa och jag körde fyrhjulingen. Vi hade med oss sand så att bilen skulle få fäste men det gick ändå inte. Vi körde in i trädet och nu har vi kavaddat ena sidan på bilen. Pappa ringde Sarahs pappa och idag ska han komma och dra upp bilen.

Men nu ska jag äta frukost.

 <--- klicka för större bild

Min gamla header. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0