Kommit in!! :D

Hej, nu har kamerna kommit in. Är så glad! Jag och pappa ska åka och hämta den i morgon. Jag kommer vara hemma i morgon också men jag ärtyp bra. Men man ska alltid vara på den säkra sidan!! ;) Jag ska kanske vara med Daniella i morgon kväll och om det går så ska jag sova hoss henne. Det ska bli kul, kul! :D Jag har saknat henne så jätte mycket! :( Igentligen skulle Daniella komma och sova hos mig, men jag ska ju flytta till hemmesta som dom flesta vet. Och dom ska komma och fota vårat hus på måndag så det är ganska mycket att göra. :S Det är därför Lella inte kan komma hit. Nu ska jag börja göra i årdning mitt rum lite, så att jag slipper göra allt på söndag.


Ni är SEGA !! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0