Högerklicks skydd

Heji! :P Nu har jag skaffat högerklickas skydd så att jag slipper sitta och skriva copyright by Isbella pelosio hela tiden. Haha det var verkligen jobbigt och gjorde så att det tog en timma att göra ett inlägg med några bilder. :P å nu är det klartt. :D Nu har jag ätit middag och kollar på Madargaskar. Älskar superpigvinerna. ♥ Nu ska jag väl kolla lite bloggar och sen ska jag nog läsa och ta det lugnt. Kanske kolla lite på tv. Jag måste ju vila upp mig så att jag är helt frisk imorgon när jag ska vara med Sara. ♥ Ska verkligen bli kul! :) Jag har typ fotat allt jag har i hela huset det är därför jag inte har lagt upp så jätte mycket bilder. :P Men när jag får stativet och blixten så kommer jag att ota mera och jämföra med dom andra bilderna. :)

Här kommer min favrit låt ♥



"Gubben i lådan" med Daniel Adams-Ray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0