Dag-13 Lucia ♥

Lucia!
Hej, idag var det lucia. Jag har skit ont i halsen, nacken och ryggen. Jag har också börjat fått munnsår. :/ Inte kul! Jag få alltid munnsår innan jag blir sjuk. Vet ej varför. Jag var med i lucia tpget och det var riktigt kul! Ingen svimmade, men många var ganska nervösa. Jag var närstan inte alls nervös som jag trodde jag skulle vara. Nu är det gjort, så det är ett år till nästa gång. ;) Idag efter skolan blir det stallet då.... Gillar inte ridningen längre, eller gruppen gillar jag inte. :/ Det är ju inte så bra att gå på en sport som kostar 200:- per gång och inte gilla det. Men jag ska sluta. Men jag börjar snart och jag måste hämta mina saker.


Bilden som Ellika inte hade lagt upp sist jag bloggade. :)

Kommentarer
Postat av: sandra

gillar din blogg

2010-12-14 @ 11:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0