Dag 10 - Canon her I come!

Hej, i morgon är det bestämt att jag sla åka och köpa min nya systemis ♥ Ni mpste verkligen hjälpa mig nu jag vet inte villken kamera jag ska köpa. Canon, nikon, sony, asså jag vet verkligen inte. Jag har varit inne ganka mycket på canon EOS 1000D, men jag är inte helt säker. Ni måste kommentera och hjälpa mig! Idag är det dag 10 och det är bara två veckor kvar tills julafton! ♥ Jag längtar verkligen. Jag önkar mig ett objektiv till min systemis som jag köper i morgon och en liten platt-tv. Av mina andra släktingar och sånt önskar jag mig pengar eller presentkort. Det är alltid det lättaste, och då kan jag välja själv vad jag vill ha. ^^ På måndag är det lucia och jag ska vara i skolan kvart över sju för att jag är med i lucia tåget. Man fick rösta på en tjej i nian som man ville skulle vara lucia. Jag röstade på en tjej som heter Frida Åberg och hon vann. :) Det var bra! Hon sjunger som en gudinna! Ni som läser det här som går på hemmestaskolan kommer att få höra henne. Hon ska sjunga en låt solo, och det är så vackert! för att jag är med i lucia tåget och vi måste hinna byta om, sjunga upp träna på att gå in på scenen och allt möjligt. Jag hade tänkt lägga uppe n bild på mig som Ellika har tagit med hennes systemis som hon skulle lägga upp på sin blogg men hon har inte gjort det än, så den bilder från n väl i morgon. ;)



Canon EOS 1000D ♥♥♥♥

Ha det bra, puss !!  ♥

Kommentarer
Postat av: SAGA

sv : jo då, du ska finnas där ;) <3

2010-12-11 @ 08:54:15
URL: http://sydowss.blogg.se/
Postat av: Ellika

SYSTEMIS!!! :D DET E EN SÅN SOM ELIN HAT VA? :) <3

2010-12-11 @ 17:53:36
URL: http://gummilummi.blogg.se/
Postat av: ELIN

CANON OFC!

2010-12-13 @ 10:06:44
URL: http://baraelinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0