Bestämt! :D ♥

Hej! :D
Nu är det bestämt att jag ska vara med Lella i morgon! :D Vi kommer fota som galningar. ;) Daniella sak på bandy match i hemmesta och jag ska ha fotbolls match nån timma efter henne så det blir perfekt! Jag ska spela med 97:orna och vi ska möta ingarö var det...? (nästan helt säker). ;) Daniella slutade typ halv ett så det är då jag kommer vara med henne.

Jag är klar med mitt rum (klar = tryckt ner allt i mina lådor). ;) Men dom ska ju bara fotografera sen kan jag ta upp alla saker. Mamma får damsuga, hon blir adrig nöjd när jag gör det. :S Nu ska jag kolla på simpsons! ;)


Simpsons, simpsons ;)





Saknar sommaren! ♥ :(
Foto taget med: Nikon D3000 ♥
Fotograf: Jag (Isabella Pelosio) ;)

Kommentarer
Postat av: matida

sv:tack :)

2010-12-16 @ 20:56:19
URL: http://missmeddy.blogg.se/
Postat av: Ellika

SVAR: det kmr du få oxå! :D

2010-12-18 @ 23:19:28
URL: http://gummilummi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0