3 Dagar Kvar!

Hej nu är det tre korta dagar kvar! Jag la upp flera inlägg i går kväll/natt hade inget att göra så, det blev inlägg. ;) Nu har jag kollat klart på en film som heter Gladiator. Den är faktist jätte bra! Det är ju action och så men det är bra action. Det låter väl bra! :P Idag ska vi ut och hugga eller köpa gran som jag skrev igår. Sen ska jag väl vara hemma och ta det lugnt. Jag tror inte att jag kommer gå på fotbollsträningen i dag för jag är inte helt frisk. Jag har lite ont i huvudet, nacken och i halsen. Om jag går på fotbollen så ska vi ha julklappsutdelning. :P Det ska bli kul, alla ska köpa en julklapp för ca 25kr och sen ska man byta klapp med varandra. ^^ Ha det bra sean banan! :P



Snygg va? HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0