Tagen av Saga G (xD)

Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Fuska inte!


Kära Daniella. För det första vill jag säga att Janni (kusin) är den bästa vän jag haft, och att Linda (sarahs Mamma) är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Sandra och Vendela (HAHA) gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att William får ett lyckligt liv tillsammans med David. Jag vill säga tack till Filip för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Julia. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Farmor tog sitt liv. Snälla, Saga G sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Sarah och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Tobbe som kommer i 130 km/h i en blå Opel. Jag vill också meddela mitt hat mot Wille eftersom hon varit otrogen mot min käraste Elin. Jag vet att Julias Mormor kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Pontus för att du alltis varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli  falafeltjuv tillsammans  med Stella och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Polisen.



HAHAHHAHAHA!

Puss Issa


Kommentarer
Postat av: Saga

Ahapp, så jag kommer röka brajmed Sarah P och bli påkörd av Tobbe... ? Lyckat liv jag kommer få ;)

2010-08-19 @ 22:43:45
URL: http://heffli.blogg.se/
Postat av: Saga

Sv; Jag har det jätte bra i den nya klassen! :)

Har hittat en massa kompisar och har 2 mini williams i min klass haha ;)

Måste ses snart :)



Kram

2010-08-19 @ 22:45:33
URL: http://heffli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha den där var ju fett nice!!



/Rebecka

2010-08-20 @ 14:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0