Macbook!

Heej
Nu har vi äntligen fått våra nya macbook (Det är den jag skriver med nu).
Min har inga fel som tur är. xD
Macbook är så himla snabba jag fattar inte!
Men nog pratat om min älskling. ♥
Idag har det varit en bra dag.
Jag och Sarah sov hemma hos hennes morbror.
Vi hade ju sovmorgon idag till klockan tio.
Men så blev det inte jag vaknade klockan tio över sex.
Jag blev väckt av två små barn som skrek och en hund som slickade en i ansiktet (Mysigt!). xD
Jag tittade på tv i typ två och en halv timma sen vakna Sarah.
Då var vi ensamma Vid klockan tio i nio så gick vi ner till bussen och tog bussen till mölnvik där stannade vi på macdonalds och åt frukost. ^^
Vid kvart över nio så åkte vi till skolan.
När vi kom fram så var klockan vid halv tio, men jag behövde ändå vänta på pappa för han skulle komma och lämna ett par nycklar till mig.
Pappa kom vid tio i tio och sen gick jag upp till klassrummet.
När lektionen började så visade lärarna lite om macbook.
Och vid tio över elva så åt vi lunch och klockan tio över tolv fick vi datorerna och sen fick vi hålla på med dom ända tills vi slutade vi tjugo över två.
Jag har redan installerat spotify så klart!
Efter skolan åkte jag och red jag fick Gerhard och vi hade hoppning och det gick jätte bra. :)
När jag kom hem så åt jag middag och sen installera jag trådlöst internet till datan och nu sitter jag här och bloggar. :)
I morgon ska vi ha idrott första lektionen och efter skolan ska jag ha fotbollsträning.
Hoppas ni har haft en bra dag. :)


apple_macbook1.jpg


ImageVaultHandler.aspx





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0