Farfar här! ♥

Heej där! ♥

Har gamla farfar här nu. :)
Han kom hit med (färdskännst?).
Han tror inte att min mamam är min mamam han tror att lia min faster är min mamma. xD
Nu har han precis ätit pasta (hans favorit). ;)
Och nu sover han ute i trädgården. ^^

Vid klockan två ska jag på förhör hos polisen för det som hände i våras med mannen som var på bussen, och då hände en sak.
Och senare i efter middag ska vi gäster och äta middag tillsammans och sen ska jag följa med mamma till stallet för hon ska rida.
Men nu ska jag byta om till lite roligare kläder till polisen (går i ett par slitna shorts och ett vanligt lila linne).

Här kommer en bild.


(Jag ser ut som en apa) xD
Puuuusss Issa


Kommentarer
Postat av: Nelli Bäst

jag har också varit där mycket konstiga frågor eller puss

2010-08-14 @ 20:41:15
URL: http://nellibast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0