Bio igår :D

Heej

Igår fyllde Saga 12 år!
Och då tänkte vi firta det med en bio kväll.
Saga, Sarah, Saga och jag åkte och kolla på bio på söder.
Vi tittade på grown ups, den var riktigt rolig. xD
Efter filmen var klockan nio då gick vi in på burge king och åt en hamburgare var.
Vi hade inte ätit nån middag så den blev välldigt sen.
När vi skulle gå till tunelbanan så kom det en fullgubbe imot oss och stog typ en halv meteer i från oss och bablade men det som var det obehagligaste var att han hade en glasfalska i handen.
Men polisen stog bara några meter i från oss, och en a v poliserna stog och kollade på oss.
När vi satt på 474 så satt vi bara och snacka. xD
När övi kom till gustavsbergs centrum så såg vi massa poliser som hade inhägnat en område utanför en bar med polis...... sånt här som det står polisen på i alla fall. xD
Och jag blev så ny ficken så vi gick av och gick fram och frågade vad som hade hänt och då sa polisen att nån hade blivit kniv skuren.
Och sen fick vi vänta på nästa buss och då var klockan vid nästan halv tio.
Sarah hoppade av i ösbydalen för hon skulle till sin morbror.
När vi var framme vid hemmesta väntade mamma på oss och så skjussade vi hem Saga och Saga och sen åkte vi hem.

Nu sitter jag och tar det lugnt, ska till nacka forum med bio gängeet. :P
Men nu ska jag titta på tv.







Puuss Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0