Andra dagen i skolan

Heej

Idag var det andra dagen i skolan, jag kom försent. -.-'
Igår (Första dagen) var det faktist jätte bra, jag var med en tjej som heter Elin och Isabell.
Idag pratar typ inte Elin med mig och jag hade typ ingen att vara med i klassen så jag fick vara med några gamla tjej kompisar från 5B i min parallel? klass.
Från första dagen jag fick se min klasslista ville jag byta klass, igår kaändes klassen helt ok, men idag har jag verkligen ångrat mig jag vill (SKA) byta klass eller så byter jag skola!
Jag vägrar att gå kvar i den här klassen!
Våran mentor Per är ganska bra, han kan inte bli arg och är alltid snäll i alla fall dom här två dagarna. ^^

Nu är jag hemma hos Saga.
Och jag ska följa med henne och hennes pappa till lindex och köpa en bikini till i mogon.
Imorgon ska vi åka till Eriksdalsbadet och ta simprov.
På måndag ska vi få sovmorgon till tio för att vi ska få datorerna vid typ elva tiden. :)
Nästa torsdag ska vi åka till sjöliden och sova över där med klassen och sen nästa dag (fredag) så får vi gå hem klockan nio och vara lediga resten av dagen. :D

Idag skulle vi igentligen åkt till grisslinge (en strand) och haft grisslinedagen.
På grissline dagen åker sexorna och åttorna iväg til grisslinge och blir uppdelande i grupper och ska klara massa typ hinderbanor.
Men tidigare idag var det inte så fint väder så vi fick vara i gympasalen hela dagen.
Men alla hade med sig matsäck så vi fick inte äta i matsalen.

Men nu ska jag och Saga göra nånting kul.
Puuss Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0