- poäng till mig!

Heej

Nu har det varit jätte länge sen jag blogga men jag har varit i unger i nästan tre veckor och var hemma i sex dagar och sen åkte jag till Bulgarien och kom hem i tisdags så jag har inte haft lust att blogga.
Jag har varit ganska däppig också på grund av en sak som jag kommer att skriva lite senare i innlägget.
Ungern: Vi gjorde igäntligen inte så mycket där för jag var sjuk i nästan en vecka så då kunde vi iinte göra nånting men sen var vi på bad och i köpcentrum och kollade runt. :)
Bulgarien: Jag, mamma, pappa, Rebecca, Emma, Novalie, Patrik, Jani, Jokka och lia skulle åka Det är nästan hela familjen på pappas sida förutom min farbror och hans barn (minna kusiner).Vi alla möttes på arlanda vid sju tiden tror jag. :P Då hade ingen ätit frukost så alla var jätte hungriga. Så när vi hade checkat in så gick vi och åt frukost. Sen satt vi bara och prata och till slut var det dags att gå på plandet. :) Emma, Patrik och Novalie satt bakom oss men Janni och dom satt längre fram. :/Flygresan tog ca tre timmar. När vi var framme och gick ut var det 30 grader tror jag det var jätte varmt! Inne på flygplatsen gick det nästan inte att andas för det var så varmt! Och vi fick vänta på våra väskor minst en halv timma! >.< När vi hade fått väskorna så gick vi ut och där väntade bussen på oss. När vi nästan var framme vid hotellet så kom det golfbilar som sjussade oss rästen av vägen. Men jag kan tyvär inte lägga upp några bilder för jag har ingen system kamera! :'( Eller jag har en fast den är i Bulgarien nånstans. På bussen som vi fick åka för att komma la jag min väska på väskplatsen och sen satte jag mig en bit där i från och mamma och pappa stog vi dmin väska och sen så strässade alla av bussen och då glömde jag min favorit väska med min kamera min farmors present och massa annat så jag vart as ledsen men som tur är så kommer jag få en ny system kamera och väska. :) Tur att man har världens snällaste föreldrar som fixar allt! <3

Men nu ska  jag börja blogga som vanligt. :)
Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0