Tråkigt!

Heej!

Sorry att jag inte har bloggat tidigare idag. :(

Idag vaknade jag klockan åtta. :/
Klockan tio i tio så gick jag mamma och pappa ut på en promenad.
Vi promenerade i en timma.
När vi kom tillbaka så kläde jag på mig lite finare kläder för vi ska ha gäster idag.
Min mormor, kusinen Angelica, kusinen Cornelia, morbror, morbrors tjej Lotta och Lottas son ska komma hit och äta lunch/middag.
Vi ska äta lamm med typ potatis. :)
Gott!

Innan maten har jag gjort iårdning en äggjakt för Cornelia. :)
Hoppas det inte blir för svårt för henne. ;)

Jag hade tänkt att lägga upp lite bilder men min kamera är på laddning nu så.... :/
Men den har nog laddat köart tills dom har kommit så att jag kan ta kort på middgen då.
Så jag kommer lägga upp bilder senare.

Ha det bra!
Later guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0