Ska till Bulgarien i sommar!!!! :D:D:D:D

Heej!

Nu ska jag bäretta en jätte rolig sak!
Jag, mamma, pappa, Rebecca, farmor, faster, fasters sambo Jukka ;), kusinen Jani, Novalie, kusinen Emma och hennes sambo Patrik ska åka till Bulgarien i sommar. :D
det är inte detekt billigt men det det får kosta vad det korstar.
Det ska jag säga, det är ju verkligen jag som jobbar ihop alla pengarna varje månad. xD
Juste jag måste ju skriva när vi ska åka.
Vi ska åka sista veckan i juli, då det är som varmast. :P
Det ska bli extra kul för mig för jag har alldrig varit i bullgarien. :D:D:D
Men nu kommer lite bilder på hotelleet hela familjen ska bo i. :)













Ååå jag längtar redan! :D

Ha det bra!
Later guys!



Kommentarer
Postat av: kusinen jani

vad kul att ni också ska åka.längtar dit och jag längtar att få se er också ha det bra.

2010-04-02 @ 20:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0