Middag hos Emerich och Kerstin

Heej!

Nu har alla ätit klart. :)
Nu sitter jag hemma hos Emerich och Kerstin och läser lite bloggar och gör ett inlägg själv.
Vi har ätit massor av god mat, det har varit allt i från nån strömming röra till påskskinka.
Nu så är min mamma, Kerstin och Rebecca uppe och håller på med kaffe och kaka. :)
Det finaste vi fick till mat var laxen den var jätte fin! :)
Så jag har tagit kort på den och på alla när vi satt och åt.
Emerich son var också här idag, han har jag alldrig träffat förut.
Jag har laddat upp bilderna på den här datorn men jag kan inte hitta dom. :(
Jag lägger upp bilderna när jag kommer hem.

Ha det bra!
Later guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0