Lite bilder från igår kväll när jag var lite bättre :)

Hejhej!

Nu är  jag hemma igen.
Jag fick rida Fabiano och vi hade hela havet stormar och jag red barbaka (utan sadel).
Efter ridningen kom pappa och hämtade mig.
När vi kom hem så börade pappa och jag laga mat.
Pappa gjorde middag och jag gjorde min matsäck till i morgon när vi ska åka till gamlastan.

Imorgon när vi ska till gamlastan ska vi dela upp oss i olika grupper.
Grupperna kommer att få varsin karta och ett häfte.
Grupperna kommer att få börja gå från olika ställen och läsa kartan och se vart man kommer fram.
Jag tycker att det ska bli jätte kul!

Igår på kvällen så blev jag mycket bättre jag hade nästan inte alls ont i magen eller kände mig spy färdig.
Alla i familjen var så pigga så vi tänkte ta en promenad.
Men innan det så tvättade pappa bilen, mamma höll på i rabaterna och på tomten, Rebecca sprang runt och störde och jag gick på tomten med Skutte och fotade massa bilder på honom.

Nu läggar jag upp bilderna från igår:









Naww så söt!!!!!! <333333333333333333

Ha det bra ska kolla om det finns något på tv.
Later guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0