Dumma kamera :P

Heej

Sorry att jag inte hann blogga igår. :(
Men nu ska jag blogga varje dag igen. :)

Idag efter skolan så åkte jag hem.
Hemma tittade jag på tv ända tills jag behövde klä på mig fotbollskläderna.
Mamma stjussa mig till fotbollen.
Det gick jätte bra på fotbollen.

När fotbollen var slut så åkte jag och mamma och hämta Rebecca.
Hon hade varit hos en kompis och gått påskkärring.
Dom hade fått jätte mycket godis!

När vi kom hem så åt jag och mamma middag.
Och nu så har jag precis ätit. xD

Jag skulle ha lagt upp en bild men min dumma kameras batterier är slut så jag måste ladda den. :/
Hoppas ni har haft en bra dag!
Juste det är bara sex dagar kvar! :D
Ni undrar säkert vad jag menar och det får ni veta om sex dagar. ;)
Ha det bra.
Later guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0