Dåligt uppdaterat! - poäng till mig!

Hejhej

Nu får jag verkligen - poäng!
Jag har varit jätte dålig på att göra inlägg den här veckan.
Jag är jätte ledsen!

Men lite kort om varje dag:

Måndag: I måndags så praoade jag. :) Det var jätte kul! Jag praoade med barn som var sex år och gick på viks förskola. Alla barnen var jätte snälla!

Tisdag: Idag var det sista prao dagen, vi fick bara praoa i två dagar. -.- På tisdagen var jag ganska trött. För dagen innan sov jag och Sarah hemma hos Saga så det blev att vi gick och la oss ganska sen och gick upp halv sju.

Onsdag: Jag gick i skolan. Efter skolan åkte jag hem. Klockan fem så åkte jag och mamma till Bullandö stallet. Och där red vi i nästan två timmar.

Idag: Jag gick till skolan. Efter skoaln så gick jag och flera i klassen ner till konsum och pakade kassar till dom som ville ha hjälp. Vi gjorde det för att samla pengar till klassresa, vi ska åka till barnens ö. Det ska bli jätte roligt.

Nu kommer lite bilder från igår i skolan:

Böker som ska lämnas tillbaka.


En täkning som en liten flicka på vik gjorde åt mig.


Elin <3
 

Jag






William, jag & Tove


Filip ;) xD


haha :D ;)

Ha det bra!
Later guys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0