Bilderna från middagen igår

Heej

Nu ska jag bara skriva lite och sen lägga upp bilderna från igår och på en växt vi har köpt in till badrummet. :)
Idag så har jag äntligen kunnat sova ut. :)
Men då var det ju självklart att man inte fick sova så länge som man ville, utan man blev väckt av sin mamma. :/
Och nu är jag på jätte dåligt humör, inte bara för att mamma väckte mig utan också för att det snöar jätte mycket!
Jag blir jätte arg!
Jag som trodde att våren äntligen kom! :(
Aja jag kan inte bestämma vädret.

Nu kommer lite bilder:



Här sitter alla och äter.



Laxen! :):):):):) Den vae as god!

Växten vi har köpt till badrummet. :)
Jag tyckte den var jätte fin, det heter "Elefantfot". ;)

Ha det bra!
Later guys!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0