Äckelgubbe!!!!!

Hejhej!!

Idag har det inte varit en så rolig dag. När min bästa vän sara skulle gå till skolan vid klockan halv åtta så kom det en gubbe ur en skogsplätt vid lägenheterna där jag bor. Han földe efter henne och sen tog han tag i hennes arm jätte hårt och vände henne och sa kom med mig till min bil jag har hundvalpar och godis du får det om du följer med mig. Men hon bara drog undan sin arm och gick där i från. När hon hade kommit till träslöjden så stog han där och stirra på henne men hon bara sprang där i från. Hon gick därekt till hennes fröken och bärettade vad som hadde hänt så hennes fröken ringde polisen och polisen kom och prata med sara och hennes fröken. På rasten gick jag Julia och William till labyrinten kallas den för det är fullt med träd som en labyrint. När vi kom fram till vägen från konsum så sa William att snuten kom och det gjorde dom och då frågade jag ifall dom letade efter gubben och dom sa "ja vi ska ner till konsum och kolla ifall han har varit där" och sen gick dom. Efter skolan åkte jag och en annan sarah till ett stall och där red sarah. Så nu är jag hemma och undrar hur jag ska komma till skolan för jag vill inte gå den vägen jag brukar för går jag brevid den skogslätten som han kom ifrån. Ingen vet ifall polisen har fått tag i honom så det är därför jag är orolig.

Ha det bra och hoppas att ni inte möter på nån sån äckelgubbe.

//Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0