Tjejmiddag

Hello!

Igår var jag på tjejmiddag.
Det var jätte kul! xD
Det började klockan sex men det var ingen bästemd tid när man skulle gå hem så då bästemde vi tjejer att alla skulle gå hem klockan tio.
Saga Tove och Julia skulle sova över hos Elin så dom gick inte hem igår.
När alla hade komit så satte vi oss vid bordet och åt thaimat.
Det var super gott!
Efter det så ville alla att Elin skulle öppna presenterna.
Elin fick en Slaim burk en bok, pennor, mössa, badtvålar, solglasögon som var tårt formade med ljus, och av mig fick hon 250kr på Lindex.
Efter att Elin öppnat presenterna så ville alla äta tårta så jag och Stella bärde in den stora och fina tårtan på den stog det ELIN 11 ÅR med mm godisar.
Det var Elin och Stella som hade bakat tårtan och dom hade gjort råsa grädde.
Dom använde karamellfärg.
Tårtan var jätte god!
När alla hade ätit tårta så lekte vi dansstop.
Gissa vem som vann!
Det var jag! xD
efter att vi hade lekt dansstop så gick vi upp till Elins rum och sminkade varandra vissa ville bli allvarligt sminkade och vissa ville vara clowner typ.
När alla hade sminkat klart varanndra ville clownerna sminka bort det men dom hade använt barn smink och glitter så det gick inte så bra att få bort.
Julia fick glitter i ögona och Wellans och Zariiisens smink gick inte bort.
Men sen orka dom inte försöka få bor det så då gick alla ner och spela wii.
Alla fick göra en egen gubbe sen körde vi bil spel på wiit.
Det var första gången jag spela bil spel på wii.
Sen var klockan tio och då ringde jag mamma och hon kom och hämmta mig och Stella och så gick vi och lämmna Stella hemma hos henne sen gick jag och mamma hem och sov.
Jag var jätte tröt!

Kram Isabella!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0