Söndag!

Tjaba! ;)

Snart är hela mitt rum klar målat.
Det kommer bli jätte fint!
Efter att vi har ätit lunch ska jag och mama sätta ihop mitt nya skrivbord.
Jag har redan satt ihop stolen för jag har väldigt dåligt trlåmod! :D
Just nu är det jätte stökigt hemma så man blir ganska stressad.
Vid elva tiden kom Moa hem till och för dom ska sälja sitt hus och ha visning idag.
Moa fick inte vara hemma på visningen så hon fick komma till oss.
När klockan var tolv så blev jag klar med ett jul hus jag har byggt till skutte.
Jul huset står på balkongen så om han vill ta skydd mot regn eller blåst så kan han hoppa in där. :)
Hoppas alla har haft en bra helg!


Kram Isabella!


Så här ser mitt skrivbord ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0