Sjuk :'(

Hejhej

Jag blev sjuk i går på skolan och fick jätte ont i hela kroppen jag mådde jätte dåligt!
Men det var elevensval och jag har träslöjd och jag tycker att det är så himmla roligt så jag vägra att gå hem.
Igår så tvingade jag mig till mormor för jag kunde ju inte missa hairspray teatern!
Föreställningen var på china teatern i stan. Föreställningen började klockan halv åtta så det slutade halv elva.
Första delen kunde jag inte njuta ett dugg. På pausen mådde jag jätte dåligt och frös verkligen!
Efter pausen så gick det faktist bra jag hade fortfarande ont men jag kunde njuta i allafall. När föreställningen var slut var jag jätte trött jag höll på att somna på bussen. När vi kom hem till mormor var klockan elva. Jag och Angelica sov över hos mormor. När jag hade gjort i ordning mig och allting så blev klockan halv tolv när jag la mig i sängen. Jag och Angelica behövde gå upp klockan halvsju för att hinna med bussen så att vi inte kom försent till skolan. Vi sa hejdå till mormor vid tunnelbanan. När jag och Angelica kom fram till slussen så hann bussen pricis gå. Jag och Angelica kom tiominuter försent men jag bärettede för min fröken kerstin och hon blev inte arg. Jag är fortfarande sjuk men vi skulle ha simmprov så jag ville komma så att jag får det gjort. På morgonen så hade jag fått en alvedon av Elin så jag har mått ganska bra ändå. Efter simmprovet så ville jag Julia, Sarah och Stella stanna men det fick vi inte så vi åkte till baka dit efter skolan. Vi hadde jätteroligt men sen börja blöda näsblod och fick vila litte så då satte vi oss och fika sen börja det blöda igen och igen då blev jag lite orolig!
Jag blöde näsblod tre gånger på badet men vi hade kul i allafall. Klockan sex åkte vi ifrån badet och nu sitter jag hemma hos min bästa vän Julia.


//Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0