Ridit! <3

Hejsan!


Idag har jag varit med en tjej som heter Rebecka hon är jätte snäll.
Vi åkte buss till min sköthäst och mocka och rykta honom.
När vi var klara red jag lite på volten.
När jag hande ridit banan som Rebecka byggt så red jag till backa till stallet och tvätta av Ciders ben.
Jag och Rebecka plocka undan tränset och borstarna och gick till mölnvik och åt på Mcdonalds.
När vi hade ätit upp gick vi till Lindex och titta lite.
Vi hittade inget så vi gick till kicks och titta lite där också då hittade jag ett par råsa lösnaglar som jag, mamma och Rebecca ska åka och handla efter vi har ätit.
Sen åkte jag och Rebecka till Gustavsbergs centrum och mötte mamma vid tandläkaren.
Det gick jätte snabbt.
Jag kommer inte att få TANDSTÄLLNING!!!!!! :D:D "JIPPI"
Och nu sitter jag och Rebecka vid datan.
Ha deet bäst!


Kram Isabella!


Kommentarer
Postat av: kimmie linden

vad roligt längtar till skolanså att jag får träffa dig<3<3<3

2009-10-30 @ 16:54:32
Postat av: Nelli

Fan va TASKIT Kimmie du borde längta efter JULIA istelet för issa ;( Du HAR en FLIKVÄNN =(

2009-10-31 @ 09:22:04
URL: http://nellib.blog.se
Postat av: Nelli

Fan vad TASKIT Kimmie du borde längta efter JULIA istället för issa :( Du HAR en FLICKVÄNN =(

2009-10-31 @ 09:26:59
URL: http://nellib.blogg.se/
Postat av: Julia

Fan va taskig du är KIMMIE !

SKIT I MIG DU BLI IHOP MED ISSA OM DU VILL!!!!!!!!!!!!!

2009-11-01 @ 18:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0