Jag ska aldrig mer sova i Rebeccas säng!

God morgon till alla som är vakna!

I natt sov jag i Rebeccas säng och mitt i natten så satte jag mig upp i sängen jätte hastigt och slog in i kanten på fönter bläket och den är gjord av sten så jag börja gråta och nästan skrika för det gjorde så ont jag sprang och hämta is ur frysen så det inte skulle göra lika ont. När jag frågade mamma hur mycket klockan var var den ett på natten. Idag så har jag fått en bula och en ganska stor röd prick och jag har den röda pricken pricis vid ögonbrynet så om jag flyttar på några hårstrån så ser man en inått buckla. Jag har fortfarande jätte ont men det är bättre i alla fall.


Hoppas alla får en bra dag!

//Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0