Iritterad

Hejsan!

Idsg har jag varit jätte iritterad det är jätte tråkigt!
Men jag har gjort mer än att vara iritterad också och då har jag varit med mamma, Rebecca och Jennifer och tittat på ett hus på bullandö som vi kanske ska köpa.
I prencip måste allt bytas ut och göras om.
Men huset passade änndå oss det var perfekt storlek.
Jag, Rebecca och mamma och pappa har ett eget rum.
Efter att ha varit på visningen så åkte jag och mamma och lämna Rebecca och Jennifer hemma hos Jennifer.
Efter det hade vi ganska bråtom för mamma skulle rida men vi hann göra iårdning hästen i lung och ro.
Det gick jätte bra för mamma att rida Viva hon var snabb idag! ^^
Ha det bäst!

Kram Isabella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0