Idag

Hejsan!

Idag har jag och mamma varit och klippt oss hos världens dåligaste frisör.
Hon har klippt hella mitt och mammas hår ojämmt.
Jag märkte att hon typ var nervös för när hon skulle klippa framme vid lugen på mig såg jag att hon skaka.
Jag ska inte låta henne klippa mig, en kvinna som kallades Majsan ska få göra det i stellet.
När jag kom hem städa jag mitt rum lite och sen skulle mamma skjusa mig till staller för jag red idag.
När vi var framme vid stallet kom jag på att jag hade glömmt nycken till skåpet så jag och mamma fick åka till backa hem och hämta nyckeln.
När vi var framme vi stallet andra gången så hade jag allt med mig och kunde gå upp till skåploftet och byta om.
Jag fick rida Bell och vi hade skänkelvikning på långsidorna det är när man ska sjuta hästens ena ben före den andra typ det är lite svårt att förklara.
Det gick inte alls bra att rida henne hon ryckte ner huvudet hela tiden mina händer är helt förstörda!
I galoppen gick deet jätte bra för då kunde hon inte rycka för då har man annat att tänka på.
När det var slut så gick jag upp till skåploftet och bytte om till mina vanliga kläder och gick ner till parkeringen och mamma kom och hämta mig.
När vi kom hem åt vi middag.
När vi hade ätit klart så kollade jag och Rebecca på en film som vi hade hyt.
Den hette PÅ SMÄLLEN.
Den var ganska rolig men det var mycket sex och kärlek i den.
Och nu är filmen slut och jag sitter här och skriver.
Ha det bäst

Kram Isabella!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0