WOW det trodde jag inte!

Hejsan!

Efter skolan hade jag utväklingssamtal.
Det gick jätte bra!
Efter utväklingssamtalet åkte jag till stallet för jag skulle vara med på pollux cupen.
Jag red Casper som jag skrev igår.
Det gick inte så bra tyckte jag.
Det var första gången jag nånnsin har tävlat.
Så jag var ganska nervös innan.
När det var min tur att rida fick jag en blackout.
Jag kom inte ihåg vägen jag skulle rida.
Till slut kom  jag på.
Jag kännde att jag behövde göra en volt framför det sista hindret.
Och när jag hade gjort volten så kom jag på samma plats igen.
Men då behövde jag hoppa det sista och det gjorde jag så igentligen hade jag inte behövt gör en volt till.
Om jag hade hoppat det från första början hade jag fått roset. :(
Men aaajaa det var ju första gången jag tävla så jag är nöjd!
Jag kom inte sist heller på prisutdelningen. :)
Så det var bra!
Jag ska vara med på blåbärshoppningen som kommer vara snart så att jag får vara med i en tävling till.
På blåbärshoppningen kommer jag att hoppa 50cm som jag gjorde nu också.
Man kan bara hoppa 30cm eller 50cm på blåbärshoppningen och då hoppar jag såklart 50cm. ;)
Jag hade tänkt att börja tävla lite mer.
För jag tyckte det var jätte kul!
Sen var det kul att ha lite publik också! ;)
Ha det så bra!
Tack mina söta läsare!


Kram Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0