Ojsan!

Hejsan!

Idag har jag inte gjort nått specielt.
Jag har varit i skolan, Varit hos Cider.(min medryttar häst)
Julia följde med till Cider dag, vi hade superkul tyckte i alf jag! :)
Jag och Matilda.Ry red till sammans idag och Julia gick brevid.
Men det var inte därför jag skrev ojsan!
Utan för att när jag kollar igenom mina bilder så ser jag att jag har glömt en av dom finaste bilderna på mig.
Den snygga bilder på mig och Måns på grönan i sommras.
Jag var där med min kusin Angeliga.


Kramar Isabella!


Kommentarer
Postat av: Nelli

hur träffa ni på honom då <3

2009-11-18 @ 10:45:18
URL: http://nellib.blogg.se/
Postat av: Issa

jag var på grönan och då fick alla som ville gå fram och få autograf eller foto

2009-11-21 @ 22:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0