Michael Jackson´s THIS IS IT

Hejsan!

Idag vaknade jag klockan 8:00.
Vid ca 10:30 så åkte vi till Nacka strand till en adidas och Rebook utförsäljning.
Jag köpte ett par Rebook skor och adidas benskydd.
Det var ganska ut plokat.
Sen gick tiden jätte snabbt och ca 2:00 så behövde vi åka där ifrån för jag, mamma och Rebecca skulle åka och kolla på Michael Jackson´s THIS IS IT.
Innan vi gick ner filmstaden på söder så åt vi en varsin hamburgare på burgeking.
När vi kom ner hämtade vi biljätterna och sen gick vi och satte oss på våra platservi satt på 3:e raden men man såg jätte bra änndå!
Filmen var jätte bra!!!!!!!!!!!
Ni som inte har sett den måste göra det!
Om han inte hade döt och gjort dom konseterna han skulle göra, skulle asså jag vet inte vad det hade blivit världsukse!
Dom hade gjort så häftiga vides och allting det var jätte coolt!
Dom måste ha lagt ner flema miljoner dollar på alla  konseter han skulle ha gjort och för ala repetikoner.
Man fick verkligen se hur Michael Jackson var på riktigt utan solglasögon och utan hatten.
Han ville absolut inte såra någon!
När han skulle säga saker så att det skulle bli bättre till ex. gittarerna om han ville att det skulle vara mer bass så ska han "spela mer bass aktigt jag säger det med kärlek L O V E" sa han fast på engelska.
Och han brydde sig verkligen om naturen och om alla barn i världen.
Jag tror att han var en riktigt god människa!
Ni måste se filmen!
Ha det bäst!


Kram Isabella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0