Jag får..............

Hejsan!


Idag hade vi musik i skoaln jag hatar musik så jag satt i hallen men två kompisar och en fröken.
Efter skolan åkte jag till Cider. (min medryttarhäst)
Jag red på Matildas volt idag med fast med en tjej som heter Lovisa.
Som har en egen häst i det stallet som Matilda.
Vi satte upp ett hinder så jag hoppa barbaka på honom.
Det var super kul!
När jag var i stallet förra fredagen så satt jag och kolla på en grupp som knöt tyglarna och hoppa utan händerna.
Det hade jag alldrig tästat så gissa om jag inte gjorde det??? :D
Det var det roligaste jag någonsit gjort i mitt liv!
Imorgon ska jag vara med i polluxhopptävling och jag ska ha Casper och ska hoppa 50 cm.
Jag hade velat hoppa högre med dom går efter hästens storlek.
Men jag är glad i allafall Casper är ju en av dom bästa hopp hästarna i stallet.
Ha det bra!


Kram Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0