Har inget att göra!

Hejsan!


Nu sitter jag i sängen med datorn i famnen.
Klockan är nu 23:06 och jag har inget att göra!
Jag har verkligen haft tråkigt hela dagen!
Till och med dom som är sjuka har säkert haft det roligare än jag idag.
Men i morgon ska jag ha det jätte kul!
Jag ska kanske till min kompis.
Om jag ska det då kommer min dag se ut så här: Klockan tolv tar jag 474 bussen till Henriksdal.
Går upp en trappa till henkan.
Är där och är med mina kompisar.
Klockan halv fem kvart i fem går jag ner till henriksdal möter mamma och vi åker och kollar på horse show i globen! :D
Horse showen börjar klockan halv sex och slutar klockan tio.
Jag kommer någ inte vara hemma fören klockan elva.
Så jag kommer nog vara ganska trött på måndagen men men vad ska jag göra åt det jag kan inte ändra på tiderna i globen eller mammas ridning.
Ni får också ha det så kul i morgon!


Kram Isabella!

Stockholm globen Horse show









Kommentarer
Postat av: Nelli

vad kul <3

2009-11-29 @ 13:01:50
URL: http://nellib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0