Fortfarade sjuk :/

Hejsan!

Jag är fortfarande sjuk. :(
Men jag är mycket bättre idag än dom andra dagarna.
Idag vakna jag klockan 9 skönt jag har vaknat så tidigt dom andra dagarna.
Sen åt jag frukost och har tittat på tv:n hela dag som vanligt. :/
Sen åt jag en macka till lunch.
Titta på tv:n igen.
Satte mig lite vid datan.
Och titta på tv:n i gen och nu sitter jag viud datan och tittar på tv:n.
Mamma är snart hemma men hon ska upp till skoaln för Rebecca har nån uppvisnig och jag får inte följa med för jag är sjuk. :@
Så min farmor ska komma hit inte för att passa mig när Rebecca har uppvisning utan för efter att mamma har var på uppvisningen ska hon åka på möte och det är i nacka så hon kommer hem vid halv 10.
Och så länge kan jag inte vara själv med Rebecca.
Ha det så bra!
Juste jag kommer troligen till skolan i morgon! :D



Kram Isabella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0