Förlåt! :(

Hello!


Förlåt för att jag inte har bloggat tidigare idag.

Idag vakna jag halv åtta för vi viste inte om jag skulle till skoaln eller inte.
Jag gick inte till skolan som ni kanke märkte.
Jag hade hostat hela natten.
Pappa var vaken till två och då hade han hört mig hostat hella tiden.

Vid klockan elva så åkte jag och pappa till cafét och sen till farfar på sjuk huset.
När man är sjuk ska man ju inte åka i väg men jag ville så gärna träffa farfar.
Men jag försökte ta det lungt hela tiden.
Pappa och jag hade lite brottom för han skulle till småland och föreläsa.
Vi åkte med min farmors bil hela dan så när vi lämna bilen så gick jag hem till farmor och var där i några timmar i stellet för att vara hemma, jag har börjat tröttna på den där lägenheten. :S
Nu är jag hemma och har ätit middag och ligger i soffan med kudde och täcke.
Ha det bäst söta läsare!


Kram Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0