Färga håret!

Hejsan!

Idag vakna jag klockan åtta.
Min kusin Angelica sov över här.
Igår efter skolan åkte jag till Evlinge stallet.
Jag fick rida Sanzibar.
Vi hade sitts träning så vi fick rida utan tigbyglar det gick jätte bra!
Han tar värsta skutten innan han börjar galoppera det var jätte kul man studsa upp i luften en gång sen var hans galopp jätte skön!
När jag kom hem från stallet så åt vi middag.
När är klockan ca halv åtta på kvällen så börja vi slinga mitt hår.
Vi var klara vid kvart över nio.
Det blev inte helt som jag hade tänkt, jag blev inte så nöjd.
Vi tänkte att vi kanske skulle färja över dom med brun färg idag men i stället gjorde vi fler för du tror mamma och Angelica att det blir bättre.
Så ni sitter jag med färg i hårt och väntar på att jag ska ta bort det klockan fem min över ett.
Hoppas att det blir bra!

Ha det bäst!


 


Kommentarer
Postat av: Nelli

Hej kan du inte lägga ut en bild på dig och dit ny fina hår puss och kram <3

2009-11-15 @ 11:45:13
URL: http://nellib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0