Det var inte så bra :/

Hejsan!

Jag var ju hemma idag som jag skrev förut idag.
Jag ville rida idag också och för mamma fick jag det, men det var kanske inte så jätte bra. :/
Efter att jag hde ridit blev jag mycket värre än jag var innan.
Så nu kommer jag inte kunna gå till skoan i morgon heller. :(
Efter att jag hade ridit fick jag jätte ont i halsen och allt blev bara värre.
Nu hosar jag jätte mycket också. :(
Jag hatar verkligen att vara sjuk man kan inte göra nått.
Jag brukar inte vara sjuk så ofta så det är ganska bra men när jag blir det så blir jag så rastlös.
Men det värsta är att jag kanske inte kan gå på onsdag heller.
Inte så som det ser ut nu i alla fall.
Det var allt för idag man har ju inte så mycket att bäretta när man är sjuk och ligger hemma framför tv:n.
Ha det bra!


Kram Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0