Dagen idag

Hejsan!


Efter att jag var hemma hos Stefan och Jennifer så åkte jag, mamma, pappa, Rebecca och Jennifer och kolla på huset vi ska (har) köp. (Det är vårat hus den 15 December).
Så vi åkte och kolla upp den närmsta bad platsen osv.
När vi åkte till baka till Stefan lämmna vi av Rebecca och Jennifer.
Jag åkte med pappa ochj handla på konsum.
Mamma sprang upp till lägenheten och bytte till rid kläder och så åkte jag med mamma till stallet.
När vi kom hem satt pappa, Stefan, Jannifer och Rebecca och åt.
Jag och mamma satte oss och åt senhar vi tittat lite på tv och inget mkv.
Och nu sitter jag här vid datan.
Ha det bäst söta läsare!


Kramar Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0