Var i huset idag igen

Hejsan!


Idsag vakna jag klockan halt tio.
När jag vakna var redan pappa och Rebecca på klädda.
Dom skulle åka till mölnvik och handla målarfärg och lite andra saker och hämta upp Samir.
När dom hade handlat och hämtat Samir skulle dom åka ut till huset.
jag och mamma var bara hemma och tog det lungt och åt frukost, tittade lite på tv.
När klockan hade blivit tolv så gick jag och mamma ner till bilen.
Vi skulle åka till mölnvik.
När vi kom farm till mölnvik så gick vi in på expert där skulle vi handla en kamera väska till min kamera.
Jag ville igentligen inte ta min kamera till huset i går men jag la den i en mössa så att den inte skulle få repeor eller liknande.
När vi hade handlat kamera väskan gick mamma in på bygg olle och handla skruvar.
När mamma kom ut så åkte vi till granngården och handla mat, halm och hö till skutte.
När vi var klara med det åkte vi ut till huset och hjälpte till där.
Vi var i huset till klockan halv fyra sen åkte vi hem och tvätta min jacka och lite lakan.
Sen åkte mamma och lämna mat till Samir och två andra menn som var där.
När mamma kom hem åt vi middag, jag måla klart min bild den blev gansak fin!
Sen har vi bara tagit det  lungt till klockan kvart över åtta då åkte mamma och hämta SAmir och dom andra killarna och sjusa dom till ålstäket så dom kunde ta bussen hem.
Och nu är klockan halv tio och ví sitter och tittar på förtrollad.
Den är jätte bra!
Ha det bäst!


Kram Isabella!



Den skulle före ställa den här.



Den blev lite konstig men ajja.


Kommentarer
Postat av: Nelli

När flyttar ni in <3

2009-12-27 @ 08:43:26
URL: http://nellib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0