Va med sara i kungenskurva och sickla

Hejsan!


Idag vakna jag klockan sju som vanligt.
Åt lite frukost,satte på mig mina kläder packa väskan och gick till skoalan.
När jag kom till skolan var klockan kvart i åtta.
Jag gikc in i klassrummet och börja brodera lite.
Dagen innan hade vi börjat med julpyssel i skolan.
När klockan var åtta började vi.
Sen gick hela skoldagen ganska snabbt.
Efter skolan var det bästemt att jag, Sarah, hennes mamma (Linda) och Tina Sarahs "moster" skulle åka till först kungenskurva och sen till sickla.
När vi kom fram till kungenskurva så gick jag och Sarah in på hööks.
Tina och Linda gick in på en leksaksaffär.
Jag köpte ett träns till Cider min medryttar häst och så öpte jag en borstkorg.
Sarah köpte också ett likadant träns som mig.
Dom var skit fina.
När vi hade handlat klart åkte vi till sickla och åt på en pizzaresturagn typ.
Jag och Sarah dela på en jätte god pizza mmmmmm.... xD
Jag och Sarah gick runt själva i sickla medans Tina och Linda gjorde dessamma.
Jag hade bästemt mig för att köpa julklapp til mina bästabästisar (Nelli) & (Matilda) xD.
Till Matilda köpte jag en t-shirt och ett ganska långt halsband med ett hjärta.
Till Nelli köpte jag en perfym, den lukta as gott!
När jag kom hem slog jag in paketen.
Och titta lite på tv.
Och sen gick jag och la mig klockan kvart i tio.
Det var allt föridag!
Ha det bäst!


Kram Isabella!

Kommentarer
Postat av: Nelli

Vem Sara? :x

2009-12-23 @ 16:53:33
URL: http://nellib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0