Skoldag

Hejsan!


Idag har jag varit i skolan.
Jag gick upp klockan halv sju jag var så himla kissnödig jag höll på att kissa på mig! xD
När jag hade kissat givk jag och la mig i sängen.
Jag somna alldrig om.
Jag gossa bara med skutte.
Klockan sju gick jag upp.
Sen fick värsta skrattannfallet för Rebecca låg och snarka as högt!
Det var skit kul! xD
Efter att jag hade väkt Rebecca genom att visa min rumpa för henne. xD
När jag hade väckt Rebecca gick jag och satte på mig mina kläder åt lite frukost och gick upp till skolan.
Sen gick hela skoldan.
Efter skolan gick jag hem titta på tv och spela lite data.
Klockan halv fem gick jag upp och hämta Rebecca när vi kom hem hade farmor kommit.
Jag bytte om till fotbollskläder och jag och farmor gick upp till fotbollsplan.
Klockan sju var vi klara och jag gick och möde farmor och gick hem.
När vi kom hem åt jag pyttepanna.
Sen har jag bara tittat på tv och spelat data.
Som jag gör nu också. x)
Jaa.... det var nog allt jag skulle bäretta för idag.
ha det bäsr världens sötaste läsare! <3


Kram Isabella!



                       15 dagar kvar till julafton!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0