Sista dagen i skolan!

Hejsan!


Idag är det sista dagen i skolan.
När jag kommer upp till skolan går jag in i klassrummet.
Hela 5:A sitter inne i vårt klassrum, i skulle kolla på film.
När jag såg Nelli blev jag tåröd jag sprang fram och krama henne och Matilda.
Nelli du ska bara veta hur mycket ja sakna dig!!!!!!!!!! <333333333333
Sen tittade vi på någon konstig film.
När filmen var slut var det rast.
då gav jag Nelli och Matilda sina presenter.
Dom värkade bli jätte glada. :D
På rasten försökte vi mula Max min frökens sån som hjälper till i vår klass.
Men vi lyckades inte. xD
Sen var det lektion, på lektionen hade vi julklappsutdelning.
Jag fick toves julklapp det var Thailendska nyckelrinsdockor.
Dom var både läskiga och häftiga. xD
Det var ganska roligt för Tove fick min också.
Så vi ick varandras.
Det var bara jag, Simon, Tove och en annan som inte hade köpt godis somjulklapp.
Efter skolan krama jag Matilda och Nelli till vi allla kvävdes. xD
Det var allt jag hade att bäretta.
Ha det bra!


Kram Isabella!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag hade inte köpt godis

2009-12-21 @ 11:54:51
URL: http://hellokittyrosett
Postat av: Issa till Elin

Hopsan! sorry!

2009-12-22 @ 16:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0