Mammas (kalas)

Hej!


Lördag!
Idag ska mamma ha (kalas).
Men innan det ska jag, mamma, mormor, morfar åka till gustavsber och kolla på uppvisningen där.
Det var ganska kul att se men det var skit dyrt!
Men det var kul!
Mamma hade sagt till min morbror att komma till oss klockan fem.
Men när uppvisningen var klar så var klockan halv sex redan.
Men när vi ska parkera så åker min morboror i bilden brevid oss.
Så vi kom sammtidigt.
Och vi hade jätte trevligt hela kvällen.
Sen fråga jag min morbror om jag kunde sova hos dom och det fick jag.
Cornelia min kusin var också med.
Så jag sov över hos dom och nu sitter jag hemma hos dom och bloggar.
Ha det bäst!


Kram Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0