Julafton!!!

Hejsan & God jul!


Idag är det julafton som alla redan vet! ;)
Vi firade jul hos momor och morfar.
Vi var inte så många det var bara jag, mamma, pappa, Rebecca, mormor, morfar, Angelica, Cornelia och Krisztian.
Vi hade jätte trevligt och roligt även fast vi inte var så många, men det kan vara ganska skönt i bland.
Jag och Rebecca fick öppna varsin julklapp redan på morgonen för det kunde vara lite kul!
Rebecca fick pärlplattor som var jätte stora.
Jag fick ett målarblock, kolkritor, färger och penslar.
Jag blev jätte, jätte, jätte glad!
Innan vi åkte till mormor och morfar åkte vi och hälsa på farfar.
Av oss fick han ett örngott och ett stort pepparkaks hjärta där jag hade skrivit God jul farfar och gjorde ett hjärta och en gran.
Hjärtat hängde vi upp i hans rum.
Vi var inte där så länge för vi ville hinna till mormor och morfar innan kalle anka börja.
Och det hann vi.
När vi kom farm satte vi på kalle anka och tittade på den till klockan fyra.
När kalle anka var slut ställdes maten på bordet.
Vi åt allt som brukar vara på ett vanligt julbord.
När vi hade ätit kom tomten så klart. ;)
Jag fick 150 kronor av Emerich och Kerstin.
Av Krisztian fick jag 500 kronor.
Av momor och morfar fick jag en biljet till Rasmus på luffen, få åka och shoppa med mormor och handla en gitarr.
Av mamma och pappa fick jag en systemkamera! :D:D:D:D:D:D:D
Jag blev skit glad!
Sen tog jag bara massa kort på alla.
Och lärde mig min kamera lite.
Sen åt vi lite efterrätt.
Och prata och hade trevligt.
Sen blev klockan kvart i nio och vi börja plocka undan alla julklappar och gick ner till bilen och åkte hem.
Nu har jag laddat upp alla bilder till datan och ska lägga upp en bild på hur vår julgran såg ut.
Ha en fortsatt trevlig och musig kväll!


Kram Isabella!



Våran julgran


Här står hela familjen framför granen



Min galna kusin och mamma! xD

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0