Jag har inget att skirva om :/

Hejsan!


Idag har jag varit i skolan.
Den här veckan har vi övat hur mycket som hels lpå alla lucia sånger vi ska sjunga nästa torsdag för föreldrarna och på nästa fredag för skolan.
Jag ville jätte gärna vara lucia men jag blev bara andra resärv. :'(
Det är typ det ända jag har att berätta. 
Iskolan så börja vi med att sjunga alla lucia sångerna.
Klockan halv nio hade vi sv och eng förhör.
Klockan nio hade vi faxuellt.
Samling och sen rast.
Efter rasten hade vi högläsning, frukt efter det hade vi klassenshalvtimme sen bild! :D
Efter bilden hade vi lunch rast och gissa vad som kom efter det joo lunchen. xD
Efter lunchen hade vi så klart sångträning i gympa salen vi fick stå upp oc sjunga i en och en halv timme.
Men när vi ska ha den riktiga förestälningen kommer det bra da en halvtimme.
Det var allt för idag.
Had et bra!


Kram Isabella!

 


Kommentarer
Postat av: Nelli

Jag vet vad du kunde skrivit om hur mycket du sakna mig :) hahahahahahahahahahahahahahah <3

2009-12-23 @ 17:04:08
URL: http://nellib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0