Idag red jag i min ridgrupp xD

Hejsan!


Idag vakna jag klockan halv tio jag sov hemma hos pappa.
Klcokan halv elva åkte jag och pappa till Forum och hansla vinter skor till oss.
Mina var jätte fina! :D
Sen åkte vi till cafèt och pappa hade möte med spritpartiet.
Samir kom till cafét för han och jag skulle äta lunch på stan när pappa skulle på ett annat möte.
När vi hade ätit och pappa hade fått gott tidigare från mötet fick vi skynda oss till stallet för jag skulle ju rida.
Jag kom tio minuter innan vi skulle rida så jag fråga Rebecca om hon kunde göra i årdning min häst och hon var jätte snäll och gjorde det.
Så när jag kom ner så var Buckas klar sen red vi, vi hade ban hoppning.
Det gick ganska bra.
Nu är jag hemma och tar det lungt.
Ha det bra!


Kram Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0