Har haft så mycket att göra! :/

Hejsan!


Idag har det varit en vanlig skol dag.
Vi övar massor på lucia sångerna.
På efter middagarna har jag åkt till Cider.
Men i måndags red jag.
Jag red Elita och det var barbacka ridning skit kul! :D
Det gick jätte bra!
Jag ramla faktinskt inte av! :D
När jag var hos Cider så red jag med Sarah och Rebecka.
Vi red till mormorsäng heter det, det ligger typ i grisslinge.
När vi vart på mormorsäng så behövde Sarah gå av och kolla en grej på Fanny sen behövde hon hjälp upp igen.
Och då fick jag hjälpa henne och då ska Rebecka hålla lite koll på Cider men då smiter han och håller på att springa ut på vägen jag blir jätte rädd!
Men till slut när han nästan var ute på vägen så fick Rebecka tag i tygeln och kan stanna honom.
Idag ska jag på fotboll klockan halv sex så idag kan jag inte åka till Cider men jag ska till honom i morgon! ^^
Juste igår efter stallet så åkte jag hem till Sarah och sov över hemma hos henne.
Idag fyller min mamma år!
Det var allt jag kan skriva än så länge ha det bra!


Kram Isabella!



Jag och Cider men lite suddig bild. xD

Kommentarer
Postat av: Faster Lia

Hej Isabella!!! kul och läsa din blogg. vi ses och hörs Hälsa alla kram Lia.

2009-12-03 @ 14:38:40
Postat av: Elin

Hej Issa! Jäkligt fin blogg!

2009-12-13 @ 18:02:16
URL: http://hellokittyrosett
Postat av: Elin

hej Issa! jäkligt fin blogg!!

2009-12-13 @ 18:04:15
URL: http://hellokittyrosett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0