Dag med Lella!

Hejsan!


Idag vakna jag och Jennifer av att pappa ringde på stefans mobil.
Då var det brotom för oss.
Vi åkte till pappa och sen åkte vi till henkan.
Vid klockan tolv ringde jag Daniella och var med henne till klockan fem.
Då gick vi ner till farfar och åkte hem med mamma.
När vi kom hem åt vi middag, och titta på tv.
När klockan var sju gick jag och Daniella och åkte pulka.
Skit kul!
Sen kom vi hem bäddade i soffan och sen kolla på tv till klockan två typ.
Sen börja man bli lite trött.
Nu är klockan tolv och mamma är på Ikea och handlar till huset.
Jag, Daniella och Rebecca och Cesar sitter och tittar på tv.
Ha det bäst!


Kram Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0