Dag i nya huset

Hejsan!


Idag har jag, mamma, Rebecca, pappa och Samir varit i huset och jobbat.
I början hade jag inte så himla roligt men till slit fanns det något som ville göra att göra.
Jag, mamma och Rebecca åkte i en bil ut till huset, och på vägen så ser vi en man som har parkerat på andra sidan vägen, vi tänkte vad gör han igentligen!
Så när vi körde för bi stog det två älgar på fältet.
En av dom var jätte stor den andra var lite mindre.
Jag hade med mig min kamera för jag skulle fota huset för jag ska göra ett album när huset är klart.
Så mamma fick vända och jag zomma in på vissa bilder och på vissa inte.
När vi kom farm till huset visa jag pappa bilderna, han tyckte det var jätte häftiga!
Sen gick jag runt i hela huset och tog kort.
Vi åt lite lunch ca klockan två.
Sen måla vi li´te och allt möjligt.
Vid klockan åtta hade mamma bestämt att vi skulle åka, och det gjorde vi.
Så när vi kom hem åt jag, mamma och Rebecca varsin hummer och kolla på shrech till Michael Jackson´s 30 års jubileum börja.
Michael Jackson´s 30 års jubilemum var jätte bra!
Och nu är den filmen slut och klockan är elva.
Nu har jag inget mer att skriva.
Jag önskar er alla ett gott nytt år!


Kram Isabella!





Här var några av bilderna jag tog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0